Πλασιέ της Hellas On Line στην πόρτα μου

Ο πωλητής χαρούμενος ξεκίνησε να μου μιλάει για τα καλά του παρόχου. Ευγενικά τον σταματάω λέγοντάς του πως είμαι ήδη πελάτης τους και πως θα διακόψω μόλις λήξει το συμβόλαιό μου. Με ρώτησε τους λόγους και του εξήγησα. Ζήτησε να δει λογαριασμό μου για να μου κάνει έκπτωση. Του είπα – μεταξύ σοβαρού και αστείου – ότι αν μου το πάει €5 το μήνα, δηλαδή την πραγματική αξία των υπηρεσιών που μου προσφέρει η HOL, Θα είμαστε ΟΚ. Μου απάντησε ευγενικά ότι με καταλαβαίνει και ότι αφού θα τους αλλάξω να μην πάω στον ΟΤΕ αλλά στη Cyta η οποία είναι πάρα πολύ καλή εταιρία. Τέλος με χαιρέτησε λέγοντάς μου να μη βγάλω βρώμα στην πολυκατοικία για το πόσο κακή είναι η HOL. Tου είπα ότι δε θα βγάλω στην πολυκατοικία. Μόνο στο internet

Απορίες:
1. Πόση απόγνωση πια η HOL ώστε να στέλνει πλασιέ door to door;
2. Για την επίσκεψη σπίτι, για την έκπτωση (
αλλιώς δωροδοκία), όπως και για την πρόταση του πωλητή να πάω στη Cyta και όχι στον ΟΤΕ, η επιτροπή ανταγωνισμού, η EETT καθώς και οι άμεσα ενδιαφερόμενοι δηλαδή οι ανταγωνιστές, τι έχουν να πουν;

5 Comments on “Πλασιέ της Hellas On Line στην πόρτα μου”

  1. tiflosourtis says:

    Καλορίζικο!Πως και δε πήγες απο wordpress.com μεριά;;

  2. kou_kou_roukou says:

    Ευχαριστώ!Εκεί ξεκίνησα τη μετακόμιση αλλά είχα προβλήματα σύνδεσης. Οπότε είπα να το κάνω εδώ. Απλό κι ωραίο. Δεν είμαι και πολύ του στησίματος όπως βλέπεις

  3. 1. Δεν είναι υπάλληλοι της HOL, αλλά μισθώνονται σαν ελεύθεροι επαγγελματίες. Πληρώνονται μόνο με προμήθεια και δεν έχουν βασικό μισθό.
    2. Δε μπορείς να κυνηγήσεις τη HOL αλλά μόνο τον πλασιέ, εκτός και αν μπορείς να αποδείξεις ότι τον έχουν εκπαιδεύσει να τα λέει αυτά. Επίσης αν δεν έχει παρέλθει η χρονική περίοδος που χρειάζεται ώστε να θεωρηθεί εξαρτημένος εργαζόμενος μάλλον θα είναι δύσκολο να μετακυληθεί η ευθύνη στην εταιρεία.

    είναι μελετημένο 🙂

  4. Konstantinos says:

    Προφανώς ο “πλασιέ” δεν εκπροσωπούσε την HOL όταν σου έλεγε πήγαινε στην cyta και όχι στον OTE. Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη αντίληψη για να το καταλάβει κανείς.


Leave a Reply

