Ο ταχυδρόμος χτυπάει 3 φορές

Χθες το απόγευμα, αυτήν την ώρα περίπου, γύρισα στο σπίτι μου από τη δουλειά και όπως είναι φυσιολογικό έβαλα να φάω. Δεν πρόλαβα να βάλω μια μπουκιά στο στόμα μου – εντάξει ίσως πρόλαβα μια – και χτυπάει το κουδούνι. Ανοίγω την πόρτα και αντικρίζω ένα συμπαθητικό κορίτσι το οποίο με καλησπέρισε και με ρώτησε γελώντας αν με τρόμαξε – γιατί τρόμαξε την κυρία του προηγούμενου διαμερίσματος που μένει μόνη της και της είχε φανεί αστείο. Στη συνέχεια άρχισε να με ρωτάει τι σύνδεση internet και τηλεφωνίας έχω. Της απάντησα HOL και με χαρά που να πω την αλήθεια δε συμμερίστηκα καθόλου, μου ανακοίνωσε πως κι εκείνη εκ μέρους της HOL με επισκέπτεται. Αφού λοιπόν δεν γινόταν να μου πουλήσει κάποια υπηρεσία με ρώτησε για το κινητό μου, όχι το νούμερο αλλά την εταιρία. Την απογοήτευσα κι εκεί και χαιρετηθήκαμε.

Θα ήθελα να ενημερώσω το τμήμα marketing της HOL που σκέφτηκε να διαλαλήσει door to door την πραμάτεια της, ότι αυτός ο τρόπος είναι απείρως ενοχλητικότερος και από τα διαφημιστικά emails και τα τηλεφωνήματα. Άσε που απ´ αυτά μπορείς με ελάχιστο κόπο να γλιτώσεις. Από τις ανεπιθύμητες επισκέψεις όμως πώς;

Ελπίζω λοιπόν η HOL να μην ακολουθήσει το παράδειγμα του ταχυδρόμου με τρίτη ή και παραπάνω ενοχλητικές επισκέψεις.

*Την πρώτη επίσκεψη της HOL, 5 μήνες πριν, έχω περιγράψει εδώ.

Leave a Reply

