Από Apple σε Apple

@suicico με έψησε να γράψω την παρακάτω ιστορία. Δεν είναι αστεία. Είναι εκνευριστικά παράλογη:

User: – Πρέπει να στείλουμε ένα φάκελο μέσω yousendit. Θα με βοηθήσεις;

Βοηθάω, το στέλνουμε, όλα εντάξει. Αμ δε, τηλεφώνημα την επόμενη μέρα:

User: – Μου ζήτησαν να ξαναστείλουμε το χθεσινό φάκελο μέσω yousendit αλλά από apple σε apple αυτή τη φορά.

Προσπάθησα να εξηγήσω ότι αυτό που της είπανε να κάνει δεν έχει κανένα νόημα και πως θα πρέπει να μου πούμε το πρόβλημα που αντιμετώπισαν ώστε να τους βρω τη λύση. Μάταια. Είχε κολλήσει, να στείλουμε ακριβώς τον ίδιο φάκελο από apple σε apple. Το έκανα.

Συνεχίζεται… (μάλλον)

7 Comments on “Από Apple σε Apple”

  1. Επικότερο του Επικού! Πλησιάζει την ατάκα “Ρε, εγώ έχω XP και αυτοι 7, πώς θα το ανοίξουν το αρχείο;”

  2. Οι χρήστες μου σας ευχαριστούν 😛

    @JiM3PaP Όσο εξωφρενικό κι αν μου ακούγεται αυτό που λες δε μπορώ παρά να μην το πιστέψω

  3. koun says:

    Διαβασα τα περισσοτερα αρθρα σου και αν και συμφωνω πως ο Ελληνας ειναι τεχνολογικα αγραμματος εχε υποψη σου πως η κατασταση εχει διορθωθει πολυ τα τελευταια χρονια…Δεν θελετε να μαθετε τι εχω ακουσει οταν το 2000 προσπαθουσα να πεισω ανθρωπους χωρις pc να φτιαξουν site…

    • Δε θα διαφωνήσω μαζί σου. Η μόνη μου ένσταση είναι πως όταν μιλάμε για τεχνολογία το “πολύ” είναι λίγο αν μιλάμε για αλλαγή που της πήρε χρόνια να γίνει.

  4. koun says:

    Παντως ακομα και η Apple στην Ελλαδα κανει διαφημιστικα λεγοντας αγοραστε mac τρεχουν windows και office!!!! Το προβλημα ξεκιναει απο το γεγονος πως αυτοι που διδασκουν τεχνολογια στην Ελλαδα (πλην λιγων εξαιρεσεων) ειναι ασχετοι….Πανεπιστημια? ΤΕΙ? Αν σε παω ακομα πιο κατω ΙΕΚ ΚΕΚ κτλ. η κατασταση αυτων που διδασκουν ειναι τραγικη…Οποτε πως να μαθει ο Ελληνας…αγορασε pc και νομιζει πως ειναι τηλεοραση…

    • Δυστυχώς είναι έτσι και να σκεφτείς πως όποιοι πραγματικά ξέρουν κόπιασαν πολύ και εντελώς μόνοι τους. Ευτυχώς που στο internet πια υπάρχουν όλα τα εργαλεία.

      Όσο για τη διαφήμιση και πως έχει συμβάλλει σ’ αυτή την κατάσταση σε παραπέμπω στο χθεσινό μου post: http://wp.me/p1Oqbz-ca


Leave a Reply

