… δεν μπορώ να σας βοηθήσω

Ήταν ένα καλό πρωί όταν χτύπησε το τηλέφωνο . 

Στην άλλη πλευρά της γραμμής ήταν ένα κύριος ο οποίος πρόσφατα αγόρασε έναν iMac . 

Είχε κάποιο πρόβλημα με μια εφαρμογή (πραγματικά δεν θυμάμαι) οπότε μετά από κουβέντα καταλήξαμε ότι καλό θα ήταν να δούμε τον υπολογιστή από κοντά. 

Φυσικά αυτό δεν άρεσε στον κύριο, οπότε στην συνέχεια του πρότεινα να το κοιτάξω μέσω Teamviewer.

Αν και δεν κατάλαβε τι ακριβώς του είπα συμφώνησε μια και δεν θα χρειαζόταν να κουνηθεί ο iMac. 

Οποτε του εξηγώ ότι πρέπει να πάτε στο site του teamviewer, να κάνετε κλικ εκεί και θα κατέβει η εφαρμογή (φυσικά όλα αυτά μέχρι να γινουν κατανοητά πέρασε μισή ώρα).

Όταν λοιπόν είχε κατεβάσει την εφαρμογή και ήταν στο παράθυρο του Teamviewer που λέει το session id και το password, του εξηγώ ότι από την στιγμή που θα μου πει τα δυο αυτά στοιχεία θα έχω πρόσβαση στον υπολογιστή του σαν να καθόμουν μπροστά του. 

Αυτό τον τάραξε, και με λίγα λογια μου είπε ότι φυσικά και δεν θέλω κάτι τέτοιο, να δώσω πρόσβαση δηλαδή στον υπολογιστή μου σε έναν τεχνικό που δεν γνωρίζω κοκ . Αυτό συνέχισε ακόμη και όταν του εξήγησα ότι αφού τερματίσει η εφαρμογή δεν θα είχα πρόσβαση στον υπολογιστή του.

 Με ήρεμο τόνο συνεχίζει η κουβέντα μας, ωραία λοιπόν τερματίστε την εφαρμογή Teamviewer. 

Διαγράψτε το αρχείο που κατεβάσατε, αδειάστε τον κάδο . 

Αφού με ενημέρωσε ότι έγιναν όλα αυτά, ήρθε η ερώτηση : Και τώρα τι ; 

– Πλέον δεν μπορώ να σας βοηθήσω, θα πρέπει να δούμε τον υπολογιστή από κοντά … 

 

Advertisements

One Comment on “… δεν μπορώ να σας βοηθήσω”


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s