Δεν δουλεύει το internet

[κάποια παρόμοια ιστορία υποθέτω ότι έχει γραφτεί και πάλι, αλλα δεν πειράζει]

 

-Ναι γεια σας

-Γεια σας

-Έχω ένα MacBook Pro και έχω πρόβλημα με το ασύρματο δίκτυο μου

-Μάλιστα, την κεραία απάνω δεξιά την βλέπετε ;

-Ναι.

-Είναι μαύρη ή γκρι ;

-Μαύρη

-Αρα έχετε μπει στο ασύρματο δίκτυο, οποτε ας δοκιμάσουμε το εξης : ανοίξτε το safari, και πληκτρολογήστε στην γραμμή διευθύνσεων google.com

-Ναι στο google μπαίνει, το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ να μπω στον λογαριασμό μου στο facebook .

… δικό σας..

6 Comments on “Δεν δουλεύει το internet”

  1. Εδώ χθες ένας μου έλεγε ότι είχε πρόβλημα το internet της εταιρίας γιατί δε μπορούσε να μπει στο contra.gr.

  2. gmez says:

    Σας έχω καλύτερο,ο άλλος με είπε να καλέσω Service για το φωτοτυπικό γιατί έβγαζε “out of paper,load paper on tray 1” (gmez)

  3. Jim3Pap says:

    Πάιζει ο webblocker του watchguard. Απέκλεισα ολα τα blogspot αρά google.com δεν δουλέυει. Τις πρώτες 2 εβδομάδες ενα πράγμα άκουγα μόνο. “Δεν εχω Ιντερνετ”

  4. elasticrash says:

    έχω καλύτερο …μήνυμα στο gtalk από την μάνα μου ότι χάλασε το internet γιατί δεν μπορεί να μπει facebook


Leave a Reply

