Δε λειτουργεί το email του Δήμου.

Τρίτη, 8:15 πρωινή. Χτυπάει το κινητό μου. Νέα κοπέλα, υπάλληλος νομικής υπηρεσίας Δήμου (μεγάλου Δήμου, μηχανογραφημένου) χρειάζεται κάποια στοιχεία, που της έχω στείλει από την προηγούμενη στο email της νομικής υπηρεσίας.

– Ναι, καλημέρα σας, τί κάνετε, συγγνώμη που ενοχλώ, αλλά έχουμε ένα πρόβλημα και δεν παίρνουμε τα email του Δήμου.

– Κανένα θέμα, προσωπική διεύθυνση έχετε, έτσι;

– Τί εννοείτε;

– Προσωπικό email, gmail, yahoo, κάτι που για να δείτε τί σας στέλνω, δε χρειάζεται ν’ ανοίξετε το Outlook στον υπολογιστή του Δήμου.

– Ναι, έχω.

– Ωραία, στείλτε μου ένα email από το λογαριασμό σας στο δικό μου, να σας προωθήσω τα στοιχεία.

– Εντάξει.

 

Περνάνε 2′, χτυπάει ξανά το τηλέφωνο.

– Ναι, γειά σας και πάλι, πήγα να σας στείλω ένα email με χαμογελάκι για καλημέρα (εννοούσε emoticon), αλλά μου έλεγε ότι μπορεί να μη σας εμφανίζονται εικόνες (wtf?) κι έτσι σας έστειλα ένα κενό email με εικόνες.

 

Οι “εικόνες” που μου έστειλε ήταν attachment ppp με νυχτερινές φωτογραφίες από ευρωπαϊκές πρωτεύουσες και χαρούμενο τραγουδάκι – χαλί.

 

4 Comments on “Δε λειτουργεί το email του Δήμου.”

  1. suicico says:

    είναι από τις φάσεις, που καλύτερα να μην δουλεύει το email

  2. Jim3Pap says:

    Και ρωτάω τωρα εγώ : Πως γίνεται να μην ξέρεις να στείλεις e-mail εν ετει 2012; ντε φουφ

    • Nihl says:

      Γίνεται και παραγίνεται… εδώ πολλοί ακόμα μπερδέυονται και βάζουν για email κάτι σαν “http://www.abuser@yahoo.com”


Leave a Reply

