Ψάχνοντας το θησαυρό (θησαυρός = ΦΕΚ)

Παίρνει τηλέφωνο το ένα από τα αφεντικά μου.

– Έλα, να σου πω, πώς βρίσκουμε ένα ΦΕΚ;

– Πάμε στο σάιτ του Εθνικού Τυπογραφείου.

(σημείωση: είναι κάτι που κάνουμε στη δουλειά περί τις 250 φορές τη μέρα, κάθε μέρα).

– Α, να σου πω, τώρα εγώ είμαι μπροστά στη συμβολαιογράφο, να μπω δηλαδή

ντάμπουλουγιου, ντάμπουλουγιου, ντάμπουλουγιου, έψιλον, ταφ, τελεία τζι αρ, ε;

(στο μεταξύ η συμβολαιογράφος πρέπει να ‘χει πέσει τ’ ανάσκελα από τις ΙΤ γνώσεις του)

– Ναι, μπείτε, αφού το έχουμε ξανακάνει τόσες φορές.

– Ωραία, μπήκα, πού πάω;

– Εκεί που λέει “Αναζητήσεις, αριστερά”.

– Τί να πατήσω τώρα εδώ;

– Το τεύχος του ΦΕΚ πρώτα, τί είναι Α, Β, Γ;

– Ωραία, πατάω το Β.

– Τί νούμερο;

– Το 856.

– Πάτε από κάτω και γράφετε στα κουτάκια: από 856 έως 856.

(δε μου το σχολίασε, δεν ξέρω πώς γκένεν αυτό).

– Ωραία. Τώρα τί πατάω, καθαρισμός φόρμας;

(είναι η πρώτη επιλογή ακριβώς από κάτω)

– ΟΟΟΧΙΙΙΙ!!! Πατάτε το δίπλα, “αναζήτηση”.

– Το πάτησα. Αλλά δε μου το βγάζει το κείμενο, έχει ένα πράμα που είναι κόκκινο κουτάκι και κάτι γράφει.

– PDF?

– Εεεε, ναι.

– Πατήστε το.

(εμφανίζεται το ΦΕΚ)

– Είσαι όμως, τσακάλι, ρε παιδί μου!

(genuine ενθουσιασμός).

Η συμβολαιογράφος πρέπει να τον ζήτησε σε γάμο. Τουλάχιστον.

One Comment on “Ψάχνοντας το θησαυρό (θησαυρός = ΦΕΚ)”

  1. Στο “καθαρισμός φόρμας” σίγουρα κοίταξε λίγο καλύτερα την οθόνη να σιγουρευτεί ότι δεν κάθεται μπροστά στο πλυντήριο.


Leave a Reply

