Οι ιδέες μου

Γνωστή μου θέλει να φτιάξει site για το γραφείο της. Μου στέλνει λοιπόν το logo με email και με ενημερώνει ότι το υπόλοιπο υλικό θα μου το δώσει στο χέρι και θα μου πει τις ιδέες της της για το site από κοντά. Φυσικά πριν μπούμε σε οποιαδήποτε συζήτηση για κοστολόγιση, επιμένω να μάθω για τι ιδέες μιλάμε πάνω – κάτω, και τι υλικό έχει.

Τηλέφωνο:

– Δεν μου λες λίγο τι ιδέες έχεις ώστε αν χρειάζεται εξωτερική βοήθεια να ξέρω και να μην ψαχνόμαστε τελευταία στιγμή;
– Ναι, έχω σκεφτεί τα χρώματα του site να είναι μαύρο και γκρι…
– Ωραία, αυτά είναι έτσι και αλλιώς τα χρώματα του logo σου. Τι άλλο;
– Ε… αυτό!
– (!) Μάλιστα. Έχεις υλικό;
– Ένα βιογραφικό.
– Οπότε θα κάνουμε κάτι σχετικά απλό, παρουσίαση και βιογραφικό.
– Έλεγαν να έχουμε ενότητα με τελευταία νέα, ανακοινώσεις, φωτογραφίες, βιογραφικά και νέα συνεργατών κ.λ.π.
– Ωραία, πότε θα μπορείς να μου δώσεις υλικό για αυτές τις ενότητες;
– Ωχ, χρειάζεσαι υλικό για αυτά ε; Δεν έχω…
– …

4 Comments on “Οι ιδέες μου”

  1. georgeadams says:

    Let me just pull some out of my ass…

  2. mrpc says:

    Ναι, αυτό είναι το καλύτερο για να έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο, και για να δώσεις και κατεύθυνση του τι πρέπει να μαζέψει ο πελάτης… Αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση το ωραίο ήταν που ήθελε να μου μεταφέρει τις ιδέες από κοντά, εννοώντας ότι έχει σκεφτεί αρκετά πράγματα. Όπως επίσης να μου δώσει και το υλικό που είχε μαζέψει, που πρακτικά ήταν ανύπαρκτο…


Leave a Reply

