Η επαναστατική ιδέα

Γνωστός μου με παίρνει τηλέφωνο για να μου πει ότι έχει μια επαναστατική ιδέα για το internet με πάρα πολλά λεφτά και θέλει να τη συζητήσουμε. Νομίζω ότι αυτό είναι κάτι συνηθισμένο για όσους ασχολούνται με το web και φυσικά ακούμε συνήθως τα πιο άκυρα πράγματα, όπως π.χ. “να φτιάξω ένα site με αγγελίες για ακίνητα… δεν υπάρχει πουθενά κάτι τέτοιο στην Ελλάδα!”.

Συνήθως σε τέτοιες φάσεις κανονίζω έναν καφέ και περνάει χαλαρά μια ώρα που προσπαθώ να προσγειώσω τον φίλο μου, γιατί είμαι και καλός άνθρωπος :p Αυτή τη φορά όμως τα πράγματα ήταν λίγο διαφορετικά.

– Λοιπόν θα μου πεις για την ιδέα σου;
– Βασικά δεν μπορώ να σου πω γιατί δεν έχει γίνει ποτέ κάτι ανάλογο, και το κρατάω μυστικό μέχρι να είναι έτοιμο(!)
– Ωραία, αλλά εγώ πως μπορώ να σε βοηθήσω;
– Να μου πεις αν μπορείς να το αναλάβεις, και τι χρόνο χρειάζεσαι. Αν δεν μπορείς, τουλάχιστον να μου δώσεις κάποιες συμβουλές…
– Δεν μπορώ να σου πω κάτι από αυτά αν δεν ξέρω τι θέλεις να κάνεις.
– Δεν μπορώ να σου πω. Μπορεί να μου κλέψεις την ιδέα…

Αφήνω στην φαντασία σας τις συμβουλές που του έδωσα…

One Comment on “Η επαναστατική ιδέα”

  1. elasticrash says:

    μου έχει τύχει και εμένα και ύστερα από αρκετή πίεση, μου είπε την ιδέα του….και του έδειξα 12 διαφορετικά apps στο τηλέφωνο που υλοποιούσαν την ιδέα του. the end


Leave a Reply

